Подписывайтесь на фейсбук:

среда, 24 июня 2020 г.

Курс на пластову вмілість "Приятель(ка) тварин"

Катя завершила вже другий курс на отримання пластової вмілості: "Приятелька тварин". Дуже подобається, що роботи різнопланові, хочеш - не хочеш, а робиш. Ну, то я про себе, бо Катя хоче все, що Пласт. Що ми робили?
 1. Дупло для бурундука. Я це виношу на перше місце за значущістю, бо у нас у родині, здається, таки культ бурундука. Бурундушка у нас просто чудова! Особисто мій карантин почався з того, що я пошила їй піжамку ). А, дупло. Катя насолоджувалась і процесом, і результатом, і фотосесією.


2. Познайомились с веб-камерами зоопарків у різних куточках світу. Виявляється, таке теж є. Довго чекали, щоб заскрініти на виконання домашнього завдання тваринок. Нам вдалося підловити качкодзьобика, ведмедя грізлі, ми також дочекались і зробили скрін спинки косатки (а потім – і животика))), насолодились пандами та совами (вони нікуди не тікали з камер, але вони такі чудові).







3. Зробили плакат-пам’ятку про домедичну допомогу, якщо вкусять змія, бджола або собака. Катя писала з відео, фактично конспектувала у свій блокнотик (ця практика конспектування мене дуже тішить). Я думала, вона перепише начисто, а вона вирішила видрати аркуші з блокноту, дооформити, щоб було гарно. Ну і, звісно, на стіну...


4. Розібрали життєвий цикл метелика у пластиліні. Також у «розумному». Схитрували: у нас вже були готові намистинки з цього ж матеріалу, ми їх використали для перших двох стадій, а лялечку і імаго сфотографували... і поки не застигло – перетворили на намистинки. Колись до них дійдуть руки, будуть гарні прикраси. Намистинки Катя робить краще, ніж я. У мене такі рівнесенькі не виходять.

6. Зробили цікавий визначник на бурундука. Виклали його у м’яких іграшках і дуже добре ламали голову, як то все зліпити до купи. Бо поясненнями нас не розбалували )))

7. Шукали відмінності між мультиплікаційними персонажами та їх відповідниками у світі природи. Це виявилось дуже складно, багато часу та нервів. Але Катя впоралась, фух.

8. Зробили панду з джгутів. Єдина користь і втіха – що довелося попрацювали з пластиліном, але все одно якийсь дивний результат, ми взяли розумний пластилін, що твердішає після висихання, ну от, воно не тримається на картоні. Зараз це пазл «склади панду». Прибрала, поки Катя не побачила, бо засмутиться.

9. Зайчики-мотанки. Ох, я не люблю такі роботи. Але Катя задоволена, залишилось навчитись не проявляти свої емоції та не псувати їй задоволення від майстерки. Щоправда, подібне вона з голови готова ліпити цілодобово, у якості та впізнаваності не гірші, ніж запропоновані до виконання.




10. За допомогою чарівного прибору Катя зробила пам’ятку зі слідами різних тварин. Наче нічого особливого, але симпатично.



11. Відписала 10 аркушів формату А4 про різних тваринок. На це пішло 3 дні, але Катя хотіла писати, їй сподобалось. Вчились конспектували, вона читала статті у Вікіпедії, ми разом визначали, що головне (принцип, здається, вловила, а це не точно), а потім укладали інфу в короткі зрозумілі тези.

12. Малювала Хуху. Це вигадана тваринка, але не зовсім. Нещодавно у школі задавали читати «Хуха-Моховинка». Чудовий твір! Катя закохалась у цю хуху. Це такі тваринки-духи. Хухи – точно як моя Катруся: «малесенька, гарнесенька, мордочка, мов квіточка, а голосок як у мишки». Але зовнішність вона як уявила, так я намалювала. І катрусин текст про Хуху (по плану, чим живиться, вороги тощо).

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий