Подписывайтесь на фейсбук:

пятница, 19 июня 2020 г.

Спроба орігамі

Наступним завданням для отримання вмілості була фігурка орігамі - якась тваринка. До цього я легковажно поставилась, ну що там того орігамі, а все виявилось дуже складним. Для старту я вирішила сама зробити кілька тваринок, щоб зрозуміти, яку модель запропонувати Катрусі.

Що я можу сказати: складнощі для мене були в кожній моделі. Коли ми потім робили разом (я - свою, Катя - свою), я це взагалі з трудом пережила. Так я усвідомила, що:

1) орігамі - це дійсно складно;

 2) орігамі - це математика, просторове уявлення, дрібна моторика, планування і ще, напевно, багато чого)); 

3) потрібно практикувати... 

Тож для Пласту Катя зробила аж дві моделі не дуже прості, а сьогодні ми почали с най-найелементарнішого. Вбачаю в тому користь ))

Це я така, пишу о проблемах. А насправді я дуже-дуже задоволена цією вмілістю і тим, як справляється Катруся. Відеоурок дивиться двічі. Тести онлайн складає дуже непогано, єдине, що маю зробити я, - це проконтролювати, щоб вона прочитала всі наведені варіанти відповідей. Тоді вона легко обирає правильний.

Їй дуже цікаво.




Комментариев нет:

Отправить комментарий