Подписывайтесь на фейсбук:

понедельник, 20 июля 2020 г.

Термомозаика


Я вже колись писала про термомозаїку. Сьогодні хочу про аквабідс (aquabeads). Це майже те саме, але - міцніше, швидше, цікавіше, безпечніше. У спеціальні плато вкладаються (руками або пінцетом (я сподівалась, що це буде нелегко, але це дуже-дуже просто), або спеціальним приладом) маленькі кульки за схемою. Є схеми для підкладання під прозоре плато, власне, так воно і задумувалось, але я про це не знала і примусила дитину повторювати схему нормальним способом. Потім ці бусинки поливаються водою з пульверізатора, вони склеюються між собою, отримуємо цілісну фігурку. Можна - брелок, можна - магніт, можна (але це в планах) - браслет. Сподіваюсь, що вийде склеїти правильно.

Я свого часу не купила наборчик, поки я придивлялась, їх не стало у магазині. Вирішила все необхідне купити поштучно на алі. Разом з Irina Kadykova ми замовили великий (як нам здавалось) пакет різнокольорових аквабідсов на 6000 шт. і поділили навпіл. Це спричино величезну трагедію. Там не дуже вдало підібран набір. Наприклад, багато різних відтінків жовтого. На виході - кожного кольору дуже мало. Отже, Катруся почала робити тирекса - це такий великий хижий динозавр - і на нього не вистачило... Довелось одразу замовляти вже окремі базові кольори, і ось - фух, все склалось, у нас є тирекс. Happy end.
Плюси: доволі швидко ці фігурки складаються.
Мінуси: якщо купувати - купуйте одразу окремі кольори, а плато обирайте те, де намистинки розташовані як "соти", а не квадратиком (сподіваюсь, зрозуміло пояснила), бо під "квадрат" схем майже немає.






Комментариев нет:

Отправить комментарий