Подписывайтесь на фейсбук:

четверг, 13 августа 2020 г.

Читання англійською

Полиця на фото - це все книжки англійською мовою. Я їх купувала, коли Катя була зовсім мала, рік, два, не більше. Оптимізм чи щось інше)? З одного боку, я безпідставно мріяла, що вона колись їх прочитає, хоча сама я їх прочитати не могла. З іншого - яке читання англійською навіть у далекій перспективі, коли дитина казала всього пару слів, нічим не цікавилась, а моїм єдиним бажанням було, щоб вона навчилась ходити! Зараз Каті майже 12 років, на початку карантину почали вчити інгліш з learning.ua, а коли скінчили курс - познайомились з

Благодійний Фонд "Призма" / "Prism Foundation" NGO
i Katerina Stoyan. Це точно доля 🙂 Як важко йшла (не йшла взагалі насправді) англійська шкільного формату - і з яким захопленням Катя розважається англійською зараз... Не треба вмовляти зробити домашку. Чекає на онлайни. Це я до чого. Новий вечірній ритуал - Катя читає книжки англійською. Невже я це пишу? Невже я дочекалась? Невже це взагалі можливо?






Комментариев нет:

Отправить комментарий