Подписывайтесь на фейсбук:

среда, 12 августа 2020 г.

Енциклопедія "Світтєва революція: порушуючи круговерть марнотратства"

 Є такі дивні діти, які не просто люблять читати, - вони читають енциклопедії. Катя багато читає і художку, і енци. Але! Вона хоче все прочитане вносити до читацького щоденника. І у складанні короткого переказу потребує допомоги, отже, мені доводиться перечитувати за нею, щоб бути в курсі і мати змогу допомогти. При тому, що я енци не дуже люблю, але завдяки Катрусі розвиваюсь, читаю))

Енциклопедія "Світтєва революція: порушуючи круговерть марнотратства" (видавництво "Ранок") дуже сподобалась нам обом. Мені дуже не вистачає такого курсу у шкільній програмі. Можна замість основ здоров'я (бо я постійно змушена Каті розповідати, що все взагалі не так, як там написано; і да, екологія - це про здоров'я) або природознавства (бо це і для природи корисніше).
Що краще - пляшка з пластику чи скляна? У що спакувати перекус - у фольгу чи пакетик? Одяг - бавовняний або синтетичний? Відповіді не такі очевидні, як може здатися на перший погляд. Якось автоматично зменшили використання паперових серветок (до речі, вони не переробляються). Чи знаєте ви, що паперові серветки не переробляються? І що кросівки розкладаються 1000 років? І що поки хтось робить напій з чайним грибом, дехто в той самий спосіб з тим самим грибом вирощує тканину?



Комментариев нет:

Отправить комментарий